• Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności

Marketing w praktyce

Świat reklamy Napisany przez: Paweł Chajduk 15-03-2019

Metod pozyskiwania klientów jest bardzo dużo. Dzisiaj największym zainteresowaniem cieszy się reklama w internecie. Nie jest to jednak jedyna opcja, która skutecznie zachęca klientów do skorzystania z usługi danej firmy. Rozwiązania bardziej tradycyjne, takie jak choćby rozdawanie ulotek, nadal jest szeroko stosowane. Warto do tego wykorzystać dodatkowe akcesoria i gadżety reklamowe.

Metody promowania firmy

Metod na promowanie biznesu jest wiele. Co prawda uważa się, że dzisiaj jedyną skuteczną formą dotarcia do klienta jest Internet, jednak nie do końca jest to prawda. Niewątpliwie jest to najkrótsza i łatwo dostępna forma dotarcia do potencjalnego odbiorcy, jednak tradycyjne formy promocji nadal są stosowane i warto je praktykować, gdyż nadal są skuteczne. Jednym klasycznych rozwiązań jest rozdawanie ulotek.

Warto tutaj zadbać o kilka detali, które zbudują profesjonalny wizerunek firmy, a przede wszystkim znacząco poprawią efektywność działania. Zatrudniając osoby do roznoszenia ulotek, warto zaopatrzyć je w firmowe koszulki, prezentujące logo firmy, lub odpowiedni slogan reklamowy. Takie rozwiązanie pokazuje profesjonalizm firmy oraz pozwala dotrzeć z przekazem do większej liczby osób. Przyczyna tego jest bardzo prosta. Większość osób, mijająca osobę rozdającą ulotki, mimo wszystko owej ulotki nie dostanie.

Marketing w praktyce

Odpowiednio wyeksponowana reklama, na ciekawie zaprojektowanej i czytelne koszulce, z pewnością sprawi, że każdy kto minie taką osobę, przynajmniej rzuci okiem na reklamę. Dodatkowo ciekawym rozwiązaniem będzie rozstawienie wysokiego, wyeksponowanego baneru z logo firmy i rozdawanie ulotek obok niego. Oczywiście można to robić tylko w przeznaczonych do tego miejscach. Tego typu wykorzystanie artykułów i gadżetów reklamowych, znacząco zwiększa efektywność działań. Innym sposobem na promocję z wykorzystaniem firmowej odzieży, jest udział pracowników w imprezach masowych.

Mogą to być firmowe turnieje piłki nożnej lub popularne ostatnio biegi uliczne. Tego typu imprezy stanowią również okazję, do rozdawania gadżetów firmowych potencjalnym klientom. Mogą to być drobne akcesoria, takie jak długopisy czy breloczki. Jest to rozwiązanie stosunkowo tanie, ale bardzo skuteczne i ukazujące profesjonalizm firm.

Klienci lubią dostawać artykuły i gadżety reklamowe

Z badań socjologów oraz praktyki specjalistów do marketingu, wynika że większość klientów lubi dostać jakiś drobny upominek. Nie chodzi tutaj o drogie dodatki do zakupionego produktu, ale raczej o drobne artykuły i gadżety reklamowe. Najlepiej jeśli są one praktyczne. Mogą to być długopisy, notatniki lub kalendarze. Ostatnio popularnym rozwiązaniem jest rozdawanie firmowych smyczy, które klient może użyć na wiele sposobów. Takie działania sprawiają, że klient lub potencjalny klient nabiera sympatii do danej firmy. Jest to prosty mechanizm psychologiczny, jednak wyjątkowo skuteczny i bardzo prosty w zastosowaniu.

Jakie gadżety można rozdawać

Najlepiej aby każdy przedsiębiorca sprawdził ofertę firm, które oferują gadżety reklamowe. Dzisiaj logo firmy można wygrawerować na praktycznie każdym produkcie, więc przedsiębiorcę ogranicza tylko wyobraźnia. Sprawdź artykuły i gadżety reklamowe w Versus-Reklama.pl.

W powstawaniu artykułu pomagali eksperci z firmy versus-reklama.pl.

Poprzedni artykuł

Wdrożenie elektronicznej wymiany danych w firmie – jakie korzyści ze sobą niesie?

Kolejny artykuł

Kto powinien skorzystać z usług wirtualnego biura?



Świat reklamy

Marketing mix - czym jest zasada 4P

Świat reklamy

Reklama zewnętrzna kluczem do sukcesu

Świat reklamy

Grafik w reklamie, czyli o zawodzie grafika kreatywnego

  • Ciekawe
Najnowsze trendy świata reklamy
15-07-2019
Pośrednictwo pracy - zysk dla pracodawcy i pracownika
05-09-2018
Backup danych w chmurze czy na fizycznych nośnikach?
08-04-2019
Kompleksowa izolacja termiczna: najlepsze produkty
10-01-2021
  • Najnowsze
Czym jest motywacja?
03-12-2018
Kampanie reklamowe wspierane przez sztuczną inteligencję.
24-03-2021
Defibrylator AED – w pełni zautomatyzowana technologia, która ratuje ludzkie życie
16-12-2019
Kasa fiskalna a sklep internetowy — Sprawdź, kiedy nie musisz posiadać kasy fiskalnej, prowadząc sklep internetowy!
12-09-2019
  • Popularne
Wprowadzenie inteligentnych systemów oświetlenia do domu – jak się za to zabrać?
26-10-2022
Dlaczego ekologiczna żywność jest droga?
11-06-2019
Indian scout
11-03-2019
4 sposoby na reklamę warsztatu samochodowego
28-08-2019
  • Top10
Jak wypromować swój biznes?
25-03-2019
Programiści pomogą ratować klimat?
29-11-2020
Rodzaje sprężarek
19-02-2020
Pozycjonowanie stron w praktyce
11-02-2019
© Biznes dla przedsiębiorców