Metod pozyskiwania klientów jest bardzo dużo. Dzisiaj największym zainteresowaniem cieszy się reklama w internecie. Nie jest to jednak jedyna opcja, która skutecznie zachęca klientów do skorzystania z usługi danej firmy. Rozwiązania bardziej tradycyjne, takie jak choćby rozdawanie ulotek, nadal jest szeroko stosowane. Warto do tego wykorzystać dodatkowe akcesoria i gadżety reklamowe.
Metody promowania firmy
Metod na promowanie biznesu jest wiele. Co prawda uważa się, że dzisiaj jedyną skuteczną formą dotarcia do klienta jest Internet, jednak nie do końca jest to prawda. Niewątpliwie jest to najkrótsza i łatwo dostępna forma dotarcia do potencjalnego odbiorcy, jednak tradycyjne formy promocji nadal są stosowane i warto je praktykować, gdyż nadal są skuteczne. Jednym klasycznych rozwiązań jest rozdawanie ulotek.
Warto tutaj zadbać o kilka detali, które zbudują profesjonalny wizerunek firmy, a przede wszystkim znacząco poprawią efektywność działania. Zatrudniając osoby do roznoszenia ulotek, warto zaopatrzyć je w firmowe koszulki, prezentujące logo firmy, lub odpowiedni slogan reklamowy. Takie rozwiązanie pokazuje profesjonalizm firmy oraz pozwala dotrzeć z przekazem do większej liczby osób. Przyczyna tego jest bardzo prosta. Większość osób, mijająca osobę rozdającą ulotki, mimo wszystko owej ulotki nie dostanie.
Odpowiednio wyeksponowana reklama, na ciekawie zaprojektowanej i czytelne koszulce, z pewnością sprawi, że każdy kto minie taką osobę, przynajmniej rzuci okiem na reklamę. Dodatkowo ciekawym rozwiązaniem będzie rozstawienie wysokiego, wyeksponowanego baneru z logo firmy i rozdawanie ulotek obok niego. Oczywiście można to robić tylko w przeznaczonych do tego miejscach. Tego typu wykorzystanie artykułów i gadżetów reklamowych, znacząco zwiększa efektywność działań. Innym sposobem na promocję z wykorzystaniem firmowej odzieży, jest udział pracowników w imprezach masowych.
Mogą to być firmowe turnieje piłki nożnej lub popularne ostatnio biegi uliczne. Tego typu imprezy stanowią również okazję, do rozdawania gadżetów firmowych potencjalnym klientom. Mogą to być drobne akcesoria, takie jak długopisy czy breloczki. Jest to rozwiązanie stosunkowo tanie, ale bardzo skuteczne i ukazujące profesjonalizm firm.
Klienci lubią dostawać artykuły i gadżety reklamowe
Z badań socjologów oraz praktyki specjalistów do marketingu, wynika że większość klientów lubi dostać jakiś drobny upominek. Nie chodzi tutaj o drogie dodatki do zakupionego produktu, ale raczej o drobne artykuły i gadżety reklamowe. Najlepiej jeśli są one praktyczne. Mogą to być długopisy, notatniki lub kalendarze. Ostatnio popularnym rozwiązaniem jest rozdawanie firmowych smyczy, które klient może użyć na wiele sposobów. Takie działania sprawiają, że klient lub potencjalny klient nabiera sympatii do danej firmy. Jest to prosty mechanizm psychologiczny, jednak wyjątkowo skuteczny i bardzo prosty w zastosowaniu.
Jakie gadżety można rozdawać
Najlepiej aby każdy przedsiębiorca sprawdził ofertę firm, które oferują gadżety reklamowe. Dzisiaj logo firmy można wygrawerować na praktycznie każdym produkcie, więc przedsiębiorcę ogranicza tylko wyobraźnia. Sprawdź artykuły i gadżety reklamowe w Versus-Reklama.pl.
W powstawaniu artykułu pomagali eksperci z firmy versus-reklama.pl.