Promocja biznesu jest niezwykle ważna, jeśli chcesz osiągnąć sukces. Postaraj się spędzać co najmniej godzinę dziennie na reklamowaniu firmy lub planowaniu strategii marketingowej.
Promuj firmę podczas każdego kontaktu.
Najprawdopodobniej masz już wizytówki. Jednak to nie wystarczy. Prowadząc działalność gospodarczą, wystawiasz również wiele innych dokumentów. Sprawdź, czy w pełni wykorzystujesz ich możliwości promocyjne. Zobacz, czy nazwa firmy, logo, dane kontaktowe (w tym adres strony internetowej) i motto znajdują się na dokumentach elektronicznych i papierowych. Kup papier firmowy, zawierający wszystkie informacje o Twojej firmie.
Oczywiście upewnij się, że Twój e-mail zawiera kompletny podpis. Powinny się w nim znaleźć wszystkie informacje biznesowe i promocyjny tag. Możesz też dodać sekcję z linkami do Facebooka, Linkedin, Twitter i Pinterest. Dzięki temu odbiorca łatwo Cię znajdzie w mediach społecznościowych. Pamiętaj, że to nie tylko e-mail, ale również ważne narzędzie biznesowe.
Zamień swoje auto w mobilny billboard.
Promocja mobilna biznesu nie musi się ograniczać do białych samochodów dostawczych z logo firmy. Warto na jednym z okien lub drzwiach umieścić nazwę i firmowy numer telefonu. W ten sposób potencjalni klienci łatwiej Cię zauważą zwłaszcza, gdy stoisz w korku. Nowoczesna reklama na pojazdach polega na stosowaniu wymiennych “naklejek” zawierających logo firmy i informacje kontaktowe. Są drukowane cyfrowo, dlatego nie zaszkodzą lakierowi.
Bądź aktywny w mediach społecznościowych.
Facebook, Twitter i YouTube to świetne sposoby na promocję firmy. Obecnie są jednymi z najważniejszych narzędzi informacyjnych. Dzięki nim Polacy śledzą nie tylko życie prywatne znajomych, ale również celebrytów, marek. Sprawdzają oferty i aktualne promocje lokali gastronomicznych i obiektów rozrywkowych. Postaraj się systematycznie publikować posty w mediach społecznościowych. Bądź aktywny na grupach. Pamiętaj, by nie spamować. Udzielaj się w dyskusjach. Dzięki temu zwrócisz na siebie uwagę potencjalnych klientów i pozyskasz większe grono odbiorców.
Załóż i prowadź bloga firmowego.
Promując swoją firmę, nie zapomnij o regularnym pisaniu artykułów. Dobrze napisane teksty mogą zapewnić bezpłatną reklamę i budować zaufanie klientów. Jeśli na przykład prowadzisz agencję nieruchomości, możesz zamieszczać artykuły o tym, jak zachęcić klientów do swojej oferty. Jeśli projektujesz strony, napisz o tym, dlaczego warto mieć swoją stronę internetową. Im bardziej konkretny temat wybierzesz, tym lepiej. Zwróć uwagę na to, jakich informacji najbardziej potrzebują Twoi odbiorcy.
Promuj firmę, organizując seminarium lub prezentację.
Jeśli masz wiedzę, która zainteresuje potencjalnych klientów, zorganizuj seminarium lub prezentację. Zwróć uwagę na miejsce, w którym chcesz zorganizować spotkanie. Centrum Kongresowe ICE Kraków jest biznesową i kulturalną wizytówką stolicy Małopolski. Znajduje się w samym centrum miasta. Komfortowa sala konferencyjna w Krakowie może mieć układ teatralny (350 miejsc) lub szkolny (150 miejsc). Zapewniamy idealny dostęp do światła dziennego i imponujący widok na Zamek Królewski na Wawelu.