• Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności

Jak ważne w biznesie są firmowe kalendarze

Świat reklamy Napisany przez: Paweł 07-11-2018

Jeśli masz firmę, bądź chcesz ją założyć, z pewnością zastanawiasz się nad tym, jak znaleźć dojście do potencjalnych odbiorców i jak zacząć z nimi współpracować. Jednym z narzędzi marketingowych, które coraz częściej się wykorzystuje, są różnego rodzaju terminarze, a także kalendarze, które można postawić na biurku, bądź zawiesić je na ścianie. Dlaczego cieszą się one tak dużą popularnością?

Dedykowany dodatek

Pomimo zauważalnego postępu technologicznego, wciąż nie sposób obejść się bez tradycyjnego kalendarza, wykonanego z papieru. Możemy je wypatrzeć nie tylko na ścianie, czy na biurku w domach, ale również w firmach, czy w różnego rodzaju instytucjach publicznych, takich jak szkoły, urzędy, czy szpitale. Duże zainteresowanie tymi produktami może brać się stąd, że są one praktyczne, eleganckie, a także odpowiadają współczesnym potrzebom. Jeżeli uda nam się je ponadto dostosować do naszych indywidualnych oczekiwań, możemy je oferować jako kalendarze reklamowe, które będą promować naszą firmę. Dzięki temu staną się one jeszcze bardziej uniwersalne, służąc za narzędzie pracy, element dopełniający aranżację pomieszczenia, czy też jako przydatny dodatek dla współpracowników i partnerów biznesowych.

Jakie dodatki do firmowych kalendarzy

Możemy zdecydować się na gotowe kalendarze, bądź też na te, które są dostępne na zamówienie. Najczęściej będziemy mogli je spersonalizować, czyli dobrać konkretny materiał, z jakiego kalendarz ma być wykonany, a także wzór, czy rodzaj grafiki, jaka ma być na nim zaaplikowana. Można wyróżnić kilka rodzajów firmowych kalendarzy:

1. Kalendarze książkowe – w tym przypadku istnieje możliwość zadecydowania o tym, jak ma wyglądać wnętrze. Możemy zatem wytypować kalendarz, który będzie mieć układ dzienny, bądź tygodniowy, w jakim znajdzie się miejsce na wprowadzenie różnych zapisków, w tym telefonów, czy adresów, sentencji, czy wreszcie danych istotnych dla firmy. W takich kalendarzach można też zwykle zadecydować o tym, jak ma wyglądać tasiemka z logo, czy ze sloganem reklamowym, czy ma być miejsce na wklejki z firmowymi grafikami. Wybierając kalendarze książkowe, możemy również zadecydować o tym, jak ma wyglądać okładka, a przede wszystkim, z jakiego tworzywa ma być wykonana, w jakim powinna być odcieniu, jaki mieć wzór. Możemy też uwzględnić, czy okładka powinna mieć uchwyt na długopis, czy powinna posiadać nadruk z logo, bądź z grafiką reklamową przedsiębiorstwa. Okładka może też mieć ozdobne tłoczenia, czy grawery, a przy tym posiadać zamykanie.

2. Kalendarze plakatowe i wieloplanszowe – można w tym przypadku wybrać wielkość kalendarza, liczbę stron, z jakiego papieru ma być on wykonany, czy też jak ma zostać zamocowany. Ponadto można zadecydować o jego wyglądzie, o tym, gdzie mają znaleźć się grafiki, czy dodatkowe dane, tj. rodzaj prowadzonej działalności, slogan reklamowy, dane adresowe i telefoniczne, logotyp, czy sposób, w jaki mają być oznaczone ważne daty.

3. Kalendarze jedno- i trójdzielne – w tym przypadku możemy zdecydować o tym, jaki ma być rozmiar kalendarza, ile ma być kalendariów, na jakim papierze, czy ma być wyposażony w pasek z okienkiem, który wskazuje który jest. Można również tutaj wybrać gdzie mają znaleźć się dodatkowe informacje o firmie, a także grafiki.

Jak ważne w biznesie są firmowe kalendarze

Jak ważne w biznesie są firmowe kalendarze

4. Kalendarze biurowe – wybierając je, możemy zadecydować o tym, jakie mają mieć rozmiary, a także czy mają to być kalendarze klejone, czy spiralowane i z ilu kartek ma się składać kalendarium. Ponadto możemy wybrać kolor, miejsce, w którym mają się znaleźć ważne dla nas notatki, grafiki firmowe, czy informacje przydatne dla prowadzonego biznesu. Możemy także zadecydować, czy skorzystamy z dodatkowego zabezpieczenia folią, czy też nie.

5. Kalendarze typu planery – w tym przypadku możemy dobrać kalendarz pod względem jego wielkości, odcienia, doboru papieru, sposobu, w jaki jest rozmieszczone kalendarium. Możemy również zadecydować o tym, w jakim miejscu ma się pojawiać grafika, czy informacje o naszej działalności wraz z logotypem.

Jeśli promować biznes, to najlepiej z kalendarzami reklamowymi

Kiedy wchodzimy do firmowego wnętrza, od razu zwracamy uwagę na jego wystrój. Jednym z przedmiotów, których nie sposób nie dostrzec, jest kalendarz. Niezależnie od tego, czy jest on ścienny czy biurowy, rzuca się w oczy, dlatego ważny jest jego wygląd. Im bardziej będzie elegancki, tym większa pewność, że pozostanie on w pamięci potencjalnych odbiorców, jak i partnerów w biznesie.

Kalendarz powinien sprostać naszym oczekiwaniom i spełniać swoją rolę, budując pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, dlatego musi być wytrzymały, klarowny, a także interesujący dla klienta. Duże znaczenie ma rozmiar, a także dobór grafik, wielkość czcionki, dobór miejsca na logotyp, jak również wybór kalendarium. Dbając o wszystkie te detale, będziemy mogli dobrać firmowy kalendarz, który stanie się niezbyt kosztownym narzędziem marketingowym, które będzie codziennie promować naszą działalność.

 

Poprzedni artykuł

Tynki elewacyjne – jak je odpowiednio nałożyć?

Kolejny artykuł

Czym zajmuje się profesjonalna agencja brandingowa?



Świat reklamy

Ważne kwestie, których nie może pominąć audyt sklepu internetowego

Świat reklamy

Co powinna zawierać każda reklama?

Świat reklamy

Sesja buduarowa jako prezent dla partnera (i samej siebie)

  • Ciekawe
Najnowsze trendy świata reklamy
15-07-2019
Pośrednictwo pracy - zysk dla pracodawcy i pracownika
05-09-2018
Backup danych w chmurze czy na fizycznych nośnikach?
08-04-2019
Kompleksowa izolacja termiczna: najlepsze produkty
10-01-2021
  • Najnowsze
Czym jest motywacja?
03-12-2018
Kampanie reklamowe wspierane przez sztuczną inteligencję.
24-03-2021
Defibrylator AED – w pełni zautomatyzowana technologia, która ratuje ludzkie życie
16-12-2019
Kasa fiskalna a sklep internetowy — Sprawdź, kiedy nie musisz posiadać kasy fiskalnej, prowadząc sklep internetowy!
12-09-2019
  • Popularne
Wprowadzenie inteligentnych systemów oświetlenia do domu – jak się za to zabrać?
26-10-2022
Dlaczego ekologiczna żywność jest droga?
11-06-2019
Indian scout
11-03-2019
4 sposoby na reklamę warsztatu samochodowego
28-08-2019
  • Top10
Jak wypromować swój biznes?
25-03-2019
Programiści pomogą ratować klimat?
29-11-2020
Rodzaje sprężarek
19-02-2020
Pozycjonowanie stron w praktyce
11-02-2019
© Biznes dla przedsiębiorców