• Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności

Najnowsze trendy świata reklamy

Świat reklamy Napisany przez: Paweł Chajduk 15-07-2019

Reklamy otaczają nas na każdym kroku. W ich nawale na niektóre nie zwracamy już nawet uwagi. Co sprawia, że pozwoli ona na przyciągnięcie nowych odbiorców?

Ewolucja świata reklamy

Reklama to nic innego jak przekaz perswazyjny, którego celem jej nakłonienie do skorzystania z jakiś usługi, zmiana postawy czy idei. Wyróżnia się kilka rodzajów reklam – prasowa, społeczna, telewizyjna oraz wiele innych.

Wraz z rozwojem mediów reklama musiała ewoluować. Kiedyś, głównie świat reklamy skupiał się na publikowaniu w prasie, radiu czy popularnej formie jaką są ulotki. Obecnie wraz z szybkim rozwojem technologii, zostało wymuszona na reklamodawcach dostosowanie się do najczęściej używanych środków masowego przekazu.

Najnowsze trendy świata reklamy

Jakie media?

O ile radio i telewizja nadal są popularnymi środkami, za pomocą których reklamuje się produkty czy o usługi, o tyle największy rozkwit doby reklamy postał wraz z przeniesieniem większości treści do Internetu. Ale i tu można zobaczyć, że zaszło wiele zmian. Odchodzi się od wyskakujących bannerów oraz reklam, które nagle pojawiają się na stronie, na rzecz e-marketingu. Szczegółowa analiza ruchu na stronach oraz historia przeglądania pozwala idealnie dopasować produkt do odbiorcy.

Nowe technologie w świecie reklamy

Komu nie zdarzyło się przeglądać nowych butów, a ich reklama pojawiała się później na każdej stronie. Takie działania cieszą się największą skutecznością, ale przeprowadzenie takiej kampanii jest dość kosztowne. Niezmiennie od kilku lat w świecie reklamy króluje wykorzystanie popularnych mediów społecznościowych. Tworzące się tam grupy choćby tematyczne czy łączące ludzi o podobnych poglądach pozwalają szybko i łatwo dotrzeć do nich z konkretnym komunikatem. Promowanie działań społecznych poprzez tworzenie wydarzeń oraz udostępnianie ich na dedykowanych grupach pozwala na szybkie i sprawne wypromowanie akcji w sieci.

Reklama na portalach społecznościowych to także o wiele mniejszy koszt niż ta w telewizji czy prasie. Za samo działanie reklamowe można już uznać prowadzenie fanpage firmowego czy konta na Instagramie. Nie tylko są one w zupełności bezpłatne, ale także bardzo skuteczne. Można także skorzystać z opcji dodatkowo płatnych jak posty sponsorowane czy wyświetlające się reklamy. Pamiętajmy, żeby dopasować reklamę do grupy odbiorców.

Kolejny artykuł

Pośrednictwo pracy - zysk dla pracodawcy i pracownika



Świat reklamy

Jak urządzić małe mieszkanie

Świat reklamy

Programista CNC-opis zawodu

Świat reklamy

Zasady przeprowadzania skutecznej kampanii mailingowej

  • Ciekawe
Najnowsze trendy świata reklamy
15-07-2019
Pośrednictwo pracy - zysk dla pracodawcy i pracownika
05-09-2018
Backup danych w chmurze czy na fizycznych nośnikach?
08-04-2019
Kompleksowa izolacja termiczna: najlepsze produkty
10-01-2021
  • Najnowsze
Czym jest motywacja?
03-12-2018
Kampanie reklamowe wspierane przez sztuczną inteligencję.
24-03-2021
Defibrylator AED – w pełni zautomatyzowana technologia, która ratuje ludzkie życie
16-12-2019
Kasa fiskalna a sklep internetowy — Sprawdź, kiedy nie musisz posiadać kasy fiskalnej, prowadząc sklep internetowy!
12-09-2019
  • Popularne
Wprowadzenie inteligentnych systemów oświetlenia do domu – jak się za to zabrać?
26-10-2022
Dlaczego ekologiczna żywność jest droga?
11-06-2019
Indian scout
11-03-2019
4 sposoby na reklamę warsztatu samochodowego
28-08-2019
  • Top10
Jak wypromować swój biznes?
25-03-2019
Programiści pomogą ratować klimat?
29-11-2020
Rodzaje sprężarek
19-02-2020
Pozycjonowanie stron w praktyce
11-02-2019
© Biznes dla przedsiębiorców