• Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności

4 sposoby na reklamę warsztatu samochodowego

Biznes Napisany przez: Paweł Wysocki 28-08-2019

Marketing warsztatu samochodowego wymaga ciężkiej, konsekwentnej pracy. Jeśli jednak zrobisz to profesjonalnie, osiągniesz wspaniałe rezultaty. Możesz samodzielnie reklamować warsztat lub zlecić to komuś innemu. Decyzja należy do Ciebie. Zobacz, na co zwrócić uwagę w pierwszej kolejności.

Strona internetowa

Jeśli chodzi o marketing warsztatu samochodowego, zacznij przede wszystkim od strony internetowej. W mediach społecznościowych, e-mailach, wizytówce Google, a nawet w papierowych materiałach reklamowych, zawsze umieszczaj link do swojej witryny. Postaraj się, by zrobiła dobre wrażenie na klientach.

Regularnie publikuj na niej ciekawe i użyteczne treści. Pamiętaj, by była responsywna. Wtedy będzie wyświetlać się prawidłowo zarówno na urządzeniu stacjonarnym, jak i mobilnym. Wtedy będzie wygodna dla każdego użytkownika. Zwróć uwagę na szatę graficzną. Powinna być atrakcyjna i przejrzysta. Bardzo ważny jest też adres strony. Powinien być łatwy do zapamiętania. W ten sposób zbudujesz bardziej rozpoznawalną markę. 

Poproś też klientów o umieszczenie opinii na stronie. Utwórz też formularz zgłoszeniowy, w którym można będzie zostawić wszystkie niezbędne informacje. Chodzi tutaj przede wszystkim o imię i nazwisko klienta, numer telefonu, adres e-mail, preferowaną metodę komunikacji. Zostaw też miejsce na opisanie problemu z samochodem.

4 sposoby na reklamę warsztatu samochodowego

Numer telefonu komórkowego

Musi być łatwy do zapamiętania. Świetny numer wzbudza zainteresowanie u klientów. Zwiększa zasięg i poprawia wskaźniki odpowiedzi. Poprawia jakość obsługi klienta. Ułatwia udostępnianie informacji kontaktowych znajomym i rodzinie. Dobry numer odgrywa ważną rolę w każdej kampanii marketingowej. Łączy działania online i offline.

Bony upominkowe

Każdy lubi oszczędzać i dostawać prezenty. Jednym ze skutecznych sposobów na przyciągnięcie potencjalnych klientów jest podarowanie im upominków. Możesz im zaproponować bezpłatną wymianę oleju i podstawową diagnostykę. Dużą popularnością cieszą się ramki rejestracyjne z nadrukiem. Wyróżniają się doskonałą jakością i atrakcyjną ceną. Producent korzysta z nowoczesnych technologii znakowania. 

4 sposoby na reklamę warsztatu samochodowego

Media społecznościowe

Klienci lubią współpracować z osobami, których znają, lubią i ufają. W ten sposób możesz pokazać ludzką stronę swojego biznesu. Łatwiej zbudujesz dobre relacje z potencjalnymi i stałymi klientami. Jeśli chodzi o platformy społecznościowe, największą popularnością cieszy się Facebook, Instagram, YouTube. Jeżeli współpracujesz też z klientami firmowymi, zwróć również uwagę na Linkedin. Możesz udostępniać posty, zdjęcia, filmy i linki. Postaraj się, by były ciekawe i przydatne. Publikując filmy, możesz budować swój autorytet. 

Prawie każda platforma społecznościowe oferuje opcję płatnych reklam. Tego typu reklama powinna być częścią każdej strategii marketingowej. Coraz częściej zastępuje reklamę telewizyjną i prasową oraz billboardy. Prawie każda firma może sobie na nią pozwolić. Decydując się na najprostszą formę, nie musisz nawet szukać specjalisty. Pamiętaj, by ukierunkować reklamę na odpowiednich odbiorców.

Poprzedni artykuł

Indian scout

Kolejny artykuł

Jak wypromować swój biznes?



Biznes

Raporty i analizy systemów ERP – jakie korzyści przynoszą przedsiębiorcom?

Biznes

Automatyzacja decyzji w zarządzaniu magazynem.

Biznes

Kapitanat Garbary – mieszkania dla tych, którzy cenią sobie życie w centrum miasta

  • Ciekawe
Najnowsze trendy świata reklamy
15-07-2019
Pośrednictwo pracy - zysk dla pracodawcy i pracownika
05-09-2018
Backup danych w chmurze czy na fizycznych nośnikach?
08-04-2019
Kompleksowa izolacja termiczna: najlepsze produkty
10-01-2021
  • Najnowsze
Czym jest motywacja?
03-12-2018
Kampanie reklamowe wspierane przez sztuczną inteligencję.
24-03-2021
Defibrylator AED – w pełni zautomatyzowana technologia, która ratuje ludzkie życie
16-12-2019
Kasa fiskalna a sklep internetowy — Sprawdź, kiedy nie musisz posiadać kasy fiskalnej, prowadząc sklep internetowy!
12-09-2019
  • Popularne
Wprowadzenie inteligentnych systemów oświetlenia do domu – jak się za to zabrać?
26-10-2022
Dlaczego ekologiczna żywność jest droga?
11-06-2019
Indian scout
11-03-2019
4 sposoby na reklamę warsztatu samochodowego
28-08-2019
  • Top10
Jak wypromować swój biznes?
25-03-2019
Programiści pomogą ratować klimat?
29-11-2020
Rodzaje sprężarek
19-02-2020
Pozycjonowanie stron w praktyce
11-02-2019
© Biznes dla przedsiębiorców