Na rynku dostępne jest wiele narzędzi, które pomagają w zarządzaniu firmą. Wielu właścicieli dużych korporacji zastanawia się, czy warto w nie inwestować? Odpowiedź oczywiście nie będzie jednoznaczna, a zależna od tego co konkretnie dana firma chce usprawnić oraz jakie procesy trwają zbyt długo i potrzebują zmian.
Jakie procesy usprawniają narzędzia dla firm?
Narzędzia pomagają w zarządzaniu czasem i harmonogramem. Umożliwiają planowanie harmonogramów, przypisywanie zadań członkom zespołu i śledzenie postępów, co umożliwia lepsze zarządzanie czasem i priorytetami. Przed dokonaniem inwestycji w narzędzia do prowadzenia firmy, warto przeprowadzić badanie rynku, ocenić dostępne opcje, skonsultować się z innymi profesjonalistami i zastanowić się, jakie korzyści konkretne narzędzia mogą przynieść Twojej firmie.
Asana
Asana umożliwia tworzenie projektów i zadań. Dzięki temu można łatwo zorganizować pracę zespołu, przypisywać zadania, ustalać terminy i śledzić postępy. Umożliwia również tworzenie zależności między zadaniami, co pomaga w zapewnieniu płynności pracy. Dzięki Asanie można śledzić postępy projektów i zadań. Można przypisywać zadania członkom zespołu, dodawać terminy wykonania i monitorować ich realizację. To pomaga w lepszym zarządzaniu czasem i planowaniu harmonogramów.
Microsoft Office 365
Microsoft Office 365 to kompleksowy pakiet narzędzi biurowych oferujący wiele korzyści dla firm. Umożliwia wieloosobową edycję dokumentów w czasie rzeczywistym. Zespoły mogą współpracować nad tymi samymi dokumentami, wprowadzać zmiany jednocześnie i widzieć, co inni wprowadzają. To ułatwia efektywną współpracę, nawet gdy członkowie zespołu pracują zdalnie. Dodatkowo usługi chmurowe w Office 365, takie jak OneDrive, umożliwiają przechowywanie i udostępnianie plików z różnych urządzeń. To oznacza, że dane są dostępne zawsze i wszędzie, co ułatwia pracę zespołów rozproszonych geograficznie.
QuibkBooks
QuickBooks oferuje funkcje związane z rozliczeniami finansowymi, takie jak tworzenie faktur, zarządzanie płatnościami, generowanie raportów finansowych i śledzenie transakcji. Umożliwia również integrację z systemami płatności online, ułatwiając przetwarzanie płatności od klientów. Umożliwia także terminowe płatności, przypominanie o zaległościach i śledzenie płatności. To ułatwia kontrolę nad finansami i unikanie opóźnień w płatnościach.