• Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności

Czy reklama na Facebooku to dobry pomysł?

Biznes Napisany przez: Paweł Fajdek 22-09-2019

Marketing internetowy to bardzo wiele różnego rodzaju możliwości. Jedną z najpopularniejszych jest system reklamy Facebook Ads, który umożliwia reklamowanie się na Facebooku. Wiele osób zastanawia się nad wykorzystaniem tego sposobu reklamy, ale ma wątpliwości co do jego działania czy skuteczności. Poniżej prezentujemy największe plusy reklamy na Facebooku i podpowiadamy, dlaczego warto z niej korzystać.

Czy reklama na Facebooku to dobry pomysł?

 

Prostota uruchomienia

Pierwszym powodem, dla którego warto skorzystać z reklamy na Facebooku, jest prostota uruchomienia reklamy. Cały proces odbywa się w managerze reklam obecnym na samym portalu. Możemy reklamę uruchomić jako osoby prywatne, w ciągu kilkunastu minut będąc na swoim koncie na FB. Nie musimy też posiadać zaawansowanej wiedzy, gdyż proces jest intuicyjny, a portal oferuje przydatne poradniki.

Atrakcyjna forma

Drugim plusem reklamy na Facebooku jest atrakcyjna forma reklamy. Treści reklamowe mają formę np. standardowych postów, banerów w prawej kolumnie, wiadomości w messengerze czy materiałów video. Reklama taka nie jest nachalna oraz nie przeszkadza w korzystaniu z serwisu. Jest to duży plus, gdyż wpływa pozytywnie na odbieranie naszej marki przez potencjalnych klientów. Możemy wykorzystywać też eleganckie grafiki, filmiki czy posty czym przyciągniemy uwagę użytkowników Facebooka.

Targetowanie

Targetowanie czyli określanie grupy docelowej to jedna z największych korzyści, jakie odnosimy, reklamując się na tym portalu. Targetowanie to określenie grupy docelowej osób, które zobaczą naszą reklamę. Możemy określić wiek, płeć, lokalizację, język, zainteresowania i wiele innych parametrów, które muszą spełnić dane osoby. Następnie po uruchomieniu reklamy tylko te osoby zobaczą naszą reklamę. Dzięki temu bez problemu dotrzemy do osób z konkretnego grona tematycznego, które będzie już wstępnie zainteresowane naszym produktem. Jest to też efektywne wydawanie budżetu na reklamę, która ma duże szanse powodzenia. Samo uruchomienie reklamy nie wymaga dużych środków a dotarcie do kilkuset odbiorców to koszt ok. kilkunastu złotych.



Poprzedni artykuł

Dlaczego warto wybrać odpowiedni system WMS?

Kolejny artykuł

Opiekun osób starszych: sprawdź, co powinieneś wiedzieć!



Biznes

Odwołany lot? Czy wiesz, że należy Ci się rekompensata?

Biznes

Motywacja do pracy. Jak motywować pracowników.

Biznes

Wybieramy najlepsze sale szkoleniowe w Katowicach! Kilka praktycznych wskazówek

  • Ciekawe
Czym dokładnie jest technologia blockchain?
12-12-2019
W jaki sposób stosować zasadę trzech w rekrutacji?
29-11-2019
Wszystko na temat zdolności kredytowej
27-11-2019
Ważne kwestie, których nie może pominąć audyt sklepu internetowego
01-10-2019
  • Najnowsze
Pozycjonowanie w Google – czy można to zrobić samemu
11-02-2019
Jak wypromować swoją stronę w sieci?
11-02-2019
Mapy Google możliwości
11-02-2019
Wartościowa treść w tekstach SEO
11-02-2019
  • Popularne
Czym jest motywacja?
03-12-2018
Motywacja do pracy. Jak motywować pracowników.
06-12-2018
Trener biznesu – trudny zawód
02-11-2018
Wybieramy najlepsze sale szkoleniowe w Katowicach! Kilka praktycznych wskazówek
30-11-2018
  • Top10
Jak ważne w biznesie są firmowe kalendarze
07-11-2018
Czym jest jezyk SQL?
03-12-2018
Czym jest motywacja?
14-11-2018
Jak stworzyć skuteczną reklamę zewnętrzną?
14-09-2018
© Biznes dla przedsiębiorców