• Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności

Czy reklama na Facebooku to dobry pomysł?

Biznes Napisany przez: Paweł Fajdek 22-09-2019

Marketing internetowy to bardzo wiele różnego rodzaju możliwości. Jedną z najpopularniejszych jest system reklamy Facebook Ads, który umożliwia reklamowanie się na Facebooku. Wiele osób zastanawia się nad wykorzystaniem tego sposobu reklamy, ale ma wątpliwości co do jego działania czy skuteczności. Poniżej prezentujemy największe plusy reklamy na Facebooku i podpowiadamy, dlaczego warto z niej korzystać.

Czy reklama na Facebooku to dobry pomysł?

 

Prostota uruchomienia

Pierwszym powodem, dla którego warto skorzystać z reklamy na Facebooku, jest prostota uruchomienia reklamy. Cały proces odbywa się w managerze reklam obecnym na samym portalu. Możemy reklamę uruchomić jako osoby prywatne, w ciągu kilkunastu minut będąc na swoim koncie na FB. Nie musimy też posiadać zaawansowanej wiedzy, gdyż proces jest intuicyjny, a portal oferuje przydatne poradniki.

Atrakcyjna forma

Drugim plusem reklamy na Facebooku jest atrakcyjna forma reklamy. Treści reklamowe mają formę np. standardowych postów, banerów w prawej kolumnie, wiadomości w messengerze czy materiałów video. Reklama taka nie jest nachalna oraz nie przeszkadza w korzystaniu z serwisu. Jest to duży plus, gdyż wpływa pozytywnie na odbieranie naszej marki przez potencjalnych klientów. Możemy wykorzystywać też eleganckie grafiki, filmiki czy posty czym przyciągniemy uwagę użytkowników Facebooka.

Targetowanie

Targetowanie czyli określanie grupy docelowej to jedna z największych korzyści, jakie odnosimy, reklamując się na tym portalu. Targetowanie to określenie grupy docelowej osób, które zobaczą naszą reklamę. Możemy określić wiek, płeć, lokalizację, język, zainteresowania i wiele innych parametrów, które muszą spełnić dane osoby. Następnie po uruchomieniu reklamy tylko te osoby zobaczą naszą reklamę. Dzięki temu bez problemu dotrzemy do osób z konkretnego grona tematycznego, które będzie już wstępnie zainteresowane naszym produktem. Jest to też efektywne wydawanie budżetu na reklamę, która ma duże szanse powodzenia. Samo uruchomienie reklamy nie wymaga dużych środków a dotarcie do kilkuset odbiorców to koszt ok. kilkunastu złotych.



Poprzedni artykuł

Skuteczna integracja w firmie? Podstaw na niezapomniane emocje i przeżycia!

Kolejny artykuł

Pozycjonowanie stron www



Biznes

Potrzebne narzędzia dla firm

Biznes

Jak wykorzystać możliwości cięcia ploterem w produkcji reklam?

Biznes

Kompletny przewodnik po rozmowach kwalifikacyjnych i jak je zaliczyć

  • Ciekawe
Najnowsze trendy świata reklamy
15-07-2019
Pośrednictwo pracy - zysk dla pracodawcy i pracownika
05-09-2018
Backup danych w chmurze czy na fizycznych nośnikach?
08-04-2019
Kompleksowa izolacja termiczna: najlepsze produkty
10-01-2021
  • Najnowsze
Czym jest motywacja?
03-12-2018
Kampanie reklamowe wspierane przez sztuczną inteligencję.
24-03-2021
Defibrylator AED – w pełni zautomatyzowana technologia, która ratuje ludzkie życie
16-12-2019
Kasa fiskalna a sklep internetowy — Sprawdź, kiedy nie musisz posiadać kasy fiskalnej, prowadząc sklep internetowy!
12-09-2019
  • Popularne
Wprowadzenie inteligentnych systemów oświetlenia do domu – jak się za to zabrać?
26-10-2022
Dlaczego ekologiczna żywność jest droga?
11-06-2019
Indian scout
11-03-2019
4 sposoby na reklamę warsztatu samochodowego
28-08-2019
  • Top10
Jak wypromować swój biznes?
25-03-2019
Programiści pomogą ratować klimat?
29-11-2020
Rodzaje sprężarek
19-02-2020
Pozycjonowanie stron w praktyce
11-02-2019
© Biznes dla przedsiębiorców