• Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności

Czy reklama na Facebooku to dobry pomysł?

Biznes Napisany przez: Paweł Fajdek 22-09-2019

Marketing internetowy to bardzo wiele różnego rodzaju możliwości. Jedną z najpopularniejszych jest system reklamy Facebook Ads, który umożliwia reklamowanie się na Facebooku. Wiele osób zastanawia się nad wykorzystaniem tego sposobu reklamy, ale ma wątpliwości co do jego działania czy skuteczności. Poniżej prezentujemy największe plusy reklamy na Facebooku i podpowiadamy, dlaczego warto z niej korzystać.

Czy reklama na Facebooku to dobry pomysł?

 

Prostota uruchomienia

Pierwszym powodem, dla którego warto skorzystać z reklamy na Facebooku, jest prostota uruchomienia reklamy. Cały proces odbywa się w managerze reklam obecnym na samym portalu. Możemy reklamę uruchomić jako osoby prywatne, w ciągu kilkunastu minut będąc na swoim koncie na FB. Nie musimy też posiadać zaawansowanej wiedzy, gdyż proces jest intuicyjny, a portal oferuje przydatne poradniki.

Atrakcyjna forma

Drugim plusem reklamy na Facebooku jest atrakcyjna forma reklamy. Treści reklamowe mają formę np. standardowych postów, banerów w prawej kolumnie, wiadomości w messengerze czy materiałów video. Reklama taka nie jest nachalna oraz nie przeszkadza w korzystaniu z serwisu. Jest to duży plus, gdyż wpływa pozytywnie na odbieranie naszej marki przez potencjalnych klientów. Możemy wykorzystywać też eleganckie grafiki, filmiki czy posty czym przyciągniemy uwagę użytkowników Facebooka.

Targetowanie

Targetowanie czyli określanie grupy docelowej to jedna z największych korzyści, jakie odnosimy, reklamując się na tym portalu. Targetowanie to określenie grupy docelowej osób, które zobaczą naszą reklamę. Możemy określić wiek, płeć, lokalizację, język, zainteresowania i wiele innych parametrów, które muszą spełnić dane osoby. Następnie po uruchomieniu reklamy tylko te osoby zobaczą naszą reklamę. Dzięki temu bez problemu dotrzemy do osób z konkretnego grona tematycznego, które będzie już wstępnie zainteresowane naszym produktem. Jest to też efektywne wydawanie budżetu na reklamę, która ma duże szanse powodzenia. Samo uruchomienie reklamy nie wymaga dużych środków a dotarcie do kilkuset odbiorców to koszt ok. kilkunastu złotych.



Poprzedni artykuł

Jak wybrać pracę przyszłości

Kolejny artykuł

Koncertowy plan na 2019 rok



Biznes

Automatyzacja decyzji w zarządzaniu magazynem.

Biznes

Na czym polega obsługa inwestycji deweloperskich?

Biznes

Wypożyczonym samochodem na długi weekend

  • Ciekawe
Kiedy warto być VATowcem?
15-02-2021
Minusy własnej działalności
01-02-2021
Co warto wiedzieć o profesjonalnym zarządzaniu nieruchomościami?
11-01-2021
Jakie korzyści płyną z fotowoltaiki dla firm?
12-01-2021
  • Najnowsze
Świetne miejsca na wyjazd integracyjny
12-01-2021
Kompleksowa izolacja termiczna: najlepsze produkty
10-01-2021
Manipulacje wykorzystywane w reklamach telewizyjnych
31-12-2020
Transakcje M&A, fuzje i przejęcia
29-12-2020
  • Popularne
Przemysł 4.0
30-01-2020
Rodzaje sprężarek
19-02-2020
Consulting Chiny – na czym polega ta usługa i jakie korzyści się z nią wiążą?
08-09-2020
Kiedy warto być VATowcem?
15-02-2021
  • Top10
Jak wypromować swój biznes?
25-03-2019
Transakcje M&A, fuzje i przejęcia
29-12-2020
Motywacja pozapłacowa pracowników
14-09-2020
Jak pozbyć się długów? Skorzystaj z profesjonalnej pomocy!
28-04-2020
© Biznes dla przedsiębiorców