• Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności

Książki, które pomogą nam rozwinąć start-up.

Biznes Napisany przez: Barbara Szuba 16-11-2021

Jeżeli w najbliższej przyszłości planujemy założenie własnego biznesu bądź, jeżeli właśnie rozpoczęliśmy przygodę z prowadzeniem własnego start-upu to jak najbardziej powinniśmy wziąć pod uwagę książki, dzięki którym będziemy mogli poszerzyć swoją wiedze w tym temacie. Jakie zatem pozycje mogą się nam przydać w początkowej fazie funkcjonowania naszej firmy?

Książki dla start- upów – po jakie pozycje powinni sięgnąć początkujący przedsiębiorcy?

Godną uwagi książką dla osób, które poszukują skutecznego modelu biznesowego dla swojej nowo założonej firmy jest z całą pewnością pozycja pt. „Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes” autorstwa Kamila Mikołajczyka i Dariusza Nawojczyka. Dowiemy się z niej między innymi, w jaki sposób zarządzać własnym biznesem, jak komunikować się z klientami oraz jak pozyskiwać fundusze na rozwój firmy. Ciekawymi pozycjami dla właścicieli star-upów mogą okazać się również takie pozycje jak: „Rozmowy z aniołami” Daniela Kotlińskiego i „Crowdfunding” Bartosza Malinowskiego i Marcina Giełzka. „Rozmowy z aniołem” to książka, która pomoże nam w zwiększeniu szansy na pozyskanie inwestora, zaś „Crowdfunding” to książka, która przedstawi nam zasady finansowania społecznościowego i podpowie jak zrealizować swój pomysł przy wykorzystaniu wsparcia cyfrowego tłumu.

Książki, które pomogą nam rozwinąć start-up.

Jakie jeszcze inne książki warto przeczytać, aby jak najlepiej rozwinąć swój własny star-up?

Wśród książek, które mogą zainspirować właścicieli nowopowstałych start- upów warto wymienić także takie pozycje jak „Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze” Arkadiusza Skuzy czy też „Sekrety 12 sposobów jak zdobyć pieniądze na firmę” Oskara Jażdzyka. W dzisiejszych czasach bardzo duże znaczenie ma także to, jaki dana firma posiada wizerunek w sieci, dlatego też z całą pewnością warto przeczytać książkę autorstwa Sergiusza Trzeciaka „Wizerunek publiczny w Internecie”. Aby móc tworzyć konkurencyjną stronę internetową swojej firmy warto zaś sięgnąć po pozycje zatytułowaną „Google Analytics w biznesie” autorstwa Martyny Zastrożnej.

Poprzedni artykuł

Wybieramy najlepsze sale szkoleniowe w Katowicach! Kilka praktycznych wskazówek

Kolejny artykuł

Czym jest robotyzacja i w jaki sposób usprawnia wszelkie procesy?



Biznes

Język angielski w biznesie

Biznes

Ceny materiałów budowlanych poszły w górę

Biznes

Używany sprzęt do siłowni

  • Ciekawe
Najnowsze trendy świata reklamy
15-07-2019
Pośrednictwo pracy - zysk dla pracodawcy i pracownika
05-09-2018
Backup danych w chmurze czy na fizycznych nośnikach?
08-04-2019
Kompleksowa izolacja termiczna: najlepsze produkty
10-01-2021
  • Najnowsze
Czym jest motywacja?
03-12-2018
Kampanie reklamowe wspierane przez sztuczną inteligencję.
24-03-2021
Defibrylator AED – w pełni zautomatyzowana technologia, która ratuje ludzkie życie
16-12-2019
Kasa fiskalna a sklep internetowy — Sprawdź, kiedy nie musisz posiadać kasy fiskalnej, prowadząc sklep internetowy!
12-09-2019
  • Popularne
Wprowadzenie inteligentnych systemów oświetlenia do domu – jak się za to zabrać?
26-10-2022
Dlaczego ekologiczna żywność jest droga?
11-06-2019
Indian scout
11-03-2019
4 sposoby na reklamę warsztatu samochodowego
28-08-2019
  • Top10
Jak wypromować swój biznes?
25-03-2019
Programiści pomogą ratować klimat?
29-11-2020
Rodzaje sprężarek
19-02-2020
Pozycjonowanie stron w praktyce
11-02-2019
© Biznes dla przedsiębiorców