• Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności

Promocja warsztatu samochodowego w świecie realnym — Sprawdź jak tradycyjnie, ale skutecznie pozyskiwać klientów bez używania internetu!

Biznes Napisany przez: Paweł Fajdek 15-09-2019

Promocja warsztatu samochodowego jak każdego innego biznesu stacjonarnego to ważny element, gdy chcemy pozyskiwać klientów na swoje usługi. Warto przy reklamowaniu się oprócz internetu postawić też na stacjonarne źródła reklamy, które również mogą dostarczyć nam wielu klientów. Jak zatem reklamować stacjonarnie swój warsztat samochody ? Szczegóły poniżej.

Promocja warsztatu samochodowego w świecie realnym — Sprawdź jak tradycyjnie, ale skutecznie pozyskiwać klientów bez używania internetu!

 

Artykuł sponsorowany i ogłoszenie w prasie

Jednym z najlepszych sposobów na promocję warsztatu samochodowego jako punktu usługowego jest promocja w prasie lokalnej. Pomimo popularności internetu w dalszym ciągu niezmiennie w danej miejscowości istnieje wiele gazet — mniej lub bardziej poczytnych. Dzięki temu będziemy mieli duży wybór odnośnie stawek za reklamę czy grupy docelowej, w jakiej chcemy się reklamować. Pierwszym sposobem jest dodawanie darmowych ogłoszeń. Dla wielu osób — szczególnie starszych gazeta jest nadal wiodącym sposobem znajdowanie zakładów naprawczych np. ślusarza czy właśnie mechanika. Prócz darmowych ogłoszeń wiele gazet umożliwia dodanie ogłoszenia płatnego np. ze zdjęciem w małej formie na końcu gazety. Jest to również dobre i ekonomiczne rozwiązanie. Promować możemy się też poprzez wykupienie w gazecie artykułu sponsorowanego. W zamian za opłatę możemy wykupić publikacje tekstu, gdzie oprócz tekstu tematycznego motoryzacyjnego umieścimy na dole nazwę swojego warsztatu lub adres, czyli reklamę naszego biznesu.

Event marketing

Jednym z bardziej efektownych sposobów promocji warsztatu samochodowego w świecie realnym jest event marketing. Wiele osób nie wie do końca, czym on tak naprawdę jest i się go obawia — całkowicie niesłusznie. Event marketing to branie udziału w danym evencie czy wydarzeniu jako organizator i reklamowanie się właśnie w taki sposób. Imprezy lokalne takie jak koncerty, dożynki czy imprezy doskonale nadają się do tego typu promocji. O ile nie chcemy samodzielnie finansować całego wydarzenia, możemy wykupić reklamę, baner czy zostać sponsorem w zamian za reklamę na biletach, czy banerach reklamowych wydarzenia. Warto skontaktować się z organizatorem danego eventu czy wydarzenia i zapytać o możliwość właśnie takiej promocji.

Poprzedni artykuł

Dlaczego warto wybrać odpowiedni system WMS?

Kolejny artykuł

Sesja buduarowa jako prezent dla partnera (i samej siebie)



Biznes

Odwołany lot? Czy wiesz, że należy Ci się rekompensata?

Biznes

Hala własna czy wynajęta?

Biznes

Oprogramowanie w firmie produkcyjnej

  • Ciekawe
Najnowsze trendy świata reklamy
15-07-2019
Pośrednictwo pracy - zysk dla pracodawcy i pracownika
05-09-2018
Backup danych w chmurze czy na fizycznych nośnikach?
08-04-2019
Kompleksowa izolacja termiczna: najlepsze produkty
10-01-2021
  • Najnowsze
Czym jest motywacja?
03-12-2018
Kampanie reklamowe wspierane przez sztuczną inteligencję.
24-03-2021
Defibrylator AED – w pełni zautomatyzowana technologia, która ratuje ludzkie życie
16-12-2019
Kasa fiskalna a sklep internetowy — Sprawdź, kiedy nie musisz posiadać kasy fiskalnej, prowadząc sklep internetowy!
12-09-2019
  • Popularne
Wprowadzenie inteligentnych systemów oświetlenia do domu – jak się za to zabrać?
26-10-2022
Dlaczego ekologiczna żywność jest droga?
11-06-2019
Indian scout
11-03-2019
4 sposoby na reklamę warsztatu samochodowego
28-08-2019
  • Top10
Jak wypromować swój biznes?
25-03-2019
Programiści pomogą ratować klimat?
29-11-2020
Rodzaje sprężarek
19-02-2020
Pozycjonowanie stron w praktyce
11-02-2019
© Biznes dla przedsiębiorców