• Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności

Jakie reklamy działają na nas najlepiej?

Świat reklamy Napisany przez: Paweł Malicki 25-04-2019

Z każdym kolejnym rokiem, ilość reklam rośnie w bardzo szybkim tempie. Telewizja, radio, Internet- to tylko niektóre media, w których reklamodawcy, oferują swoje produkty lub usługi. Jedne z nich są bardzo trafione i powodują znaczny wzrost sprzedaży, a inne są totalne klapą. Jakie więc reklamy działają na nas najlepiej?

Pokaż mi, jaki problem zostanie rozwiązany?

Jako konsumenci, kupujemy produkty lub usługi, aby rozwiązać nasz problem. Zakupy dla czystej przyjemności, są dokonywane w znacznej mniejszości. Aby skutecznie zachęcić potencjalnego klienta do zakupu produktu, należy pokazać mu, w jaki sposób rozwiąże on jego problem. Jeżeli dodatkowo, kłopot zostanie rozwiązany w szybkim tempie i w okazyjnej cenie, konsument będzie jeszcze bardziej skory do zakupu towaru.

Jakie reklamy działają na nas najlepiej?

Atrakcyjna przecena

Nic tak nie działa na emocje konsumentów, jak atrakcyjna przecena, ważna tylko kilka dni. W ich głowie zapala się wtedy lampka, która informuje, że należy kupić ten produkt natychmiast, gdyż następna taka okazja może się już nie powtórzyć. Jest to bardzo częsty powód zakupów. Nawet, jeżeli produkt lub usługa nie jest nam potrzebna w tej chwili, to i tak ją kupimy, gdyż prezentowana nam cena, jest wręcz nie do odrzucenia i będziemy pluli sobie w brodę, jeżeli nie dokonamy transakcji.

Bogata oprawa wizualna

Bez wątpienia, oprawa dźwiękowa i wizualna, również jest ważnym czynnikiem w każdej reklamie. Nawet świetny produkt, który nie zostanie wzbogacony atrakcyjną oprawą, może sprzedawać się bardzo źle. W dzisiejszych czasach, konsumenci kupują wzrokiem i są stanie zakupić produkt, który nie do końca jest im potrzebny, jeżeli oprawa reklamy będzie atrakcyjna. Tak działa psychologia reklamy i reklamodawcy wykorzystują to na każdym kroku, aby sprzedać jak najwięcej.

Reklamy zawsze są przesycone mnóstwem zalet, określonego produktu lub usługi. Prawda jest jednak taka, że każdy z nich ma minimum jedną wadę, którą my- jako konsumenci, sami musimy wykryć. W takich sytuacjach, zachowanie zdrowego rozsądku jest bardzo ważne, aby nie zakupić wadliwego towaru.

Poprzedni artykuł

Przemysł 4.0

Kolejny artykuł

Nadaj swojej firmie drugie życie



Świat reklamy

Czy druk reklamowy jest skutecznym narzędziem promocji?

Świat reklamy

Marketing w praktyce

Świat reklamy

Marketing mix - czym jest zasada 4P

  • Ciekawe
Najnowsze trendy świata reklamy
15-07-2019
Pośrednictwo pracy - zysk dla pracodawcy i pracownika
05-09-2018
Backup danych w chmurze czy na fizycznych nośnikach?
08-04-2019
Kompleksowa izolacja termiczna: najlepsze produkty
10-01-2021
  • Najnowsze
Czym jest motywacja?
03-12-2018
Kampanie reklamowe wspierane przez sztuczną inteligencję.
24-03-2021
Defibrylator AED – w pełni zautomatyzowana technologia, która ratuje ludzkie życie
16-12-2019
Kasa fiskalna a sklep internetowy — Sprawdź, kiedy nie musisz posiadać kasy fiskalnej, prowadząc sklep internetowy!
12-09-2019
  • Popularne
Wprowadzenie inteligentnych systemów oświetlenia do domu – jak się za to zabrać?
26-10-2022
Dlaczego ekologiczna żywność jest droga?
11-06-2019
Indian scout
11-03-2019
4 sposoby na reklamę warsztatu samochodowego
28-08-2019
  • Top10
Jak wypromować swój biznes?
25-03-2019
Programiści pomogą ratować klimat?
29-11-2020
Rodzaje sprężarek
19-02-2020
Pozycjonowanie stron w praktyce
11-02-2019
© Biznes dla przedsiębiorców