• Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności

Jak promować firmę na YouTube?

Biznes Napisany przez: Paweł Chajduk 18-03-2019

Serwis YouTube to jeden z najszybciej rozwijających się portali spod skrzydeł Google. Codziennie są tam wrzucane tysiące filmów, z których część staje się hitem. Jak zatem wygląda promocja firmy za pomocą tego kanału dotarcia do odbiorców?

Jak zacząć reklamę na YouTube?

Na samym początku należy przeanalizować kilka kwestii. Pierwszą z nich jest analiza konkurencji. Zanim wrzucimy nasz pierwszy filmik reklamujący naszą markę, warto zobaczyć, jak robi to nasza konkurencja. Wcale nie trzeba wymyślać spektakularnych rzeczy, które spowodują, że użytkownik będzie chciał skorzystać z naszej oferty. Głównym kluczem do sukcesu na YouTube jest bowiem jakość filmów, a nie innowacyjne rozwiązania.

Po analizie należy przejść do budowania strategii działania kanału. Należy podjąć decyzję, jak często będziemy umieszczali filmy oraz jakiej tematyki będą dotyczyć. Ma w tym pomóc analiza konkurencji, dzięki której reklama na YouTube będzie dla nas stosunkowo tania, a efekty mogą naprawdę przynieść spore zaskoczenie.

Ostatnim etapem jest promocja filmu w sieci. Niestety nie wystarczy samo wrzucenie filmu na portal i oczekiwanie na pierwsze wyświetlenia. Potrzebne jest coś więcej. Mowa tutaj o wszystkich działań, które sprawią, że osoby, które do tej pory nas nie znały, zechcą obejrzeć nasz film i skorzystać z usług naszej marki. Tak wygląda promocja firmy na serwisie YouTube.

Jak promować firmę na YouTube?

Czy potrzeba dużego budżetu do rozpoczęcia reklamy na YouTube?

Oczywiście nie. Przyjęło się, że profesjonalne spoty wielkich marek samochodowych kosztują często miliony złotych. Rzeczywiście tak jest, lecz nam zależy na dotarciu tylko i wyłącznie do naszej grupy odbiorców. Budżet może wahać się od 100 zł do nawet kilku tysięcy. Zasada jest taka, że im więcej pieniędzy wydamy na promocję firmy na YouTube, tym więcej potencjalnych wyświetleń naszego kanału zdobędziemy. Tak w skrócie wygląda kwestia budżetu na reklamę w tym serwisie.

Czy potrzebuję do tego profesjonalnego sprzętu?

Bez wątpienia profesjonalny sprzęt przyda się zawsze. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby rozpocząć z podstawowym sprzętem, który z czasem będzie można zamienić na znacznie bardziej profesjonalny sprzęt. Bardzo dużo firm zaczynało od bardzo amatorskich nagrań, a z biegiem czasu ich reklama na YouTube była jedną z najczęściej oglądanych nie tylko w Polsce, ale również na świecie. Warto zatem już na początku przeznaczyć, choć część budżetu na sprzęt do nagrywania filmów. Z całą pewnością jakość nagrań odgrywa bardzo ważną rolę na YouTube. Nie można o tym zapominać.

Poprzedni artykuł

Nadaj swojej firmie drugie życie

Kolejny artykuł

Automatyka w przemyśle



Biznes

Jakie korzyści płyną z fotowoltaiki dla firm?

Biznes

Sklep z nowoczesnym oświetleniem - jak sprawić, by był opłacalny?

Biznes

Dlaczego warto wybrać odpowiedni system WMS?

  • Ciekawe
Najnowsze trendy świata reklamy
15-07-2019
Pośrednictwo pracy - zysk dla pracodawcy i pracownika
05-09-2018
Backup danych w chmurze czy na fizycznych nośnikach?
08-04-2019
Kompleksowa izolacja termiczna: najlepsze produkty
10-01-2021
  • Najnowsze
Czym jest motywacja?
03-12-2018
Kampanie reklamowe wspierane przez sztuczną inteligencję.
24-03-2021
Defibrylator AED – w pełni zautomatyzowana technologia, która ratuje ludzkie życie
16-12-2019
Kasa fiskalna a sklep internetowy — Sprawdź, kiedy nie musisz posiadać kasy fiskalnej, prowadząc sklep internetowy!
12-09-2019
  • Popularne
Wprowadzenie inteligentnych systemów oświetlenia do domu – jak się za to zabrać?
26-10-2022
Dlaczego ekologiczna żywność jest droga?
11-06-2019
Indian scout
11-03-2019
4 sposoby na reklamę warsztatu samochodowego
28-08-2019
  • Top10
Jak wypromować swój biznes?
25-03-2019
Programiści pomogą ratować klimat?
29-11-2020
Rodzaje sprężarek
19-02-2020
Pozycjonowanie stron w praktyce
11-02-2019
© Biznes dla przedsiębiorców