• Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Start
  • Biznes
  • Motywacja
  • Świat reklamy
  • Technologie
  • Trener biznesu - ABC
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności

Jak nie należy promować swojego biznesu?

Biznes Napisany przez: Paweł Dąbrowski 15-05-2019

W sieci można znaleźć mnóstwo artykułów o tym, jak powinna zostać zaplanowana strategia promocji naszej marki. To źródło jest tak duże, że bez problemu znajdziemy coś dla siebie. Warto jednak zauważyć, że nie ma zbyt wielu publikacji, jak tego nie robić. Oto kilka wskazówek.

Wierne naśladowanie konkurencji

Jednym ze świętych praw marketingu jest wybicie się na tle konkurencji. Jeżeli konsument będzie widział, że oferujemy lepsze rozwiązanie, w znacznej niższej cenie, zapewne zostawi pieniądze u nas. Jeśli zależy nam na kopiowaniu konkurencji, nic z tego zapewne nie wyjdzie. Klient będzie postrzegał nas, jaką kolejną firmę, która chce wyciągnąć od niego pieniądze. Powinniśmy zdecydowanie uciekać od pomysłów naśladowania konkurencji.

Literówki na materiałach promocyjnych

Nic tak nie irytuje potencjalnych klientów, jak literówki na materiałach promocyjnych (ulotki, plakaty, reklamy online, strona internetowe itp.). Świadczy to o braku profesjonalizmu i o pośpiechu, w którym działały osoby odpowiadające za marketing. Oczywiście należy wystrzegać się tych błędów. Dobrym rozwiązaniem jest zlecenie napisania tekstów profesjonalnej firmie lub napisanie ich samemu, lecz oddanie ich pod czujne oko korektora. W ten sposób zabezpieczymy się przed niepotrzebną wpadką, która może zakończyć się stratą klienta.

Jak nie należy promować swojego biznesu?

Opóźnienia

Klient kupujący nasz produkt lub usługę, liczy na to, że jego potrzeba zostanie zaspokojona w rozsądnym czasie. Jeżeli termin dostarczenia znacząco się opóźnia, klient ma prawo do wyrażenia swojego niezadowolenia. Może on wtedy zażądać zwrotu poniesionych kosztów. W skrajnym przypadku, może on nie tylko od nas odejść, ale również opowiedzieć o tym innym, potencjalnym klientom. W ten sposób stracimy jeszcze więcej. Pilnowanie terminów w biznesie jest bardzo ważne.

Błędy w biznesie zdarzają się każdemu. Jest to rzecz, przed którą nie można się uchronić. Warto jednak mieć już wcześniej zaplanowane działania w przypadku takich zdarzeń. W ten sposób mamy dużą szansę, że wyjdziemy obronną ręką z opresji.

Poprzedni artykuł

Największe atrakcje turystyczne

Kolejny artykuł

Jakie akcesoria przydadzą się na każdej siłowni?



Biznes

W jaki sposób stosować zasadę trzech w rekrutacji?

Biznes

Identyfikacja wizualna i jej najważniejsze elementy

Biznes

Wypożyczonym samochodem na długi weekend

  • Ciekawe
Najnowsze trendy świata reklamy
15-07-2019
Pośrednictwo pracy - zysk dla pracodawcy i pracownika
05-09-2018
Backup danych w chmurze czy na fizycznych nośnikach?
08-04-2019
Kompleksowa izolacja termiczna: najlepsze produkty
10-01-2021
  • Najnowsze
Czym jest motywacja?
03-12-2018
Kampanie reklamowe wspierane przez sztuczną inteligencję.
24-03-2021
Defibrylator AED – w pełni zautomatyzowana technologia, która ratuje ludzkie życie
16-12-2019
Kasa fiskalna a sklep internetowy — Sprawdź, kiedy nie musisz posiadać kasy fiskalnej, prowadząc sklep internetowy!
12-09-2019
  • Popularne
Wprowadzenie inteligentnych systemów oświetlenia do domu – jak się za to zabrać?
26-10-2022
Dlaczego ekologiczna żywność jest droga?
11-06-2019
Indian scout
11-03-2019
4 sposoby na reklamę warsztatu samochodowego
28-08-2019
  • Top10
Jak wypromować swój biznes?
25-03-2019
Programiści pomogą ratować klimat?
29-11-2020
Rodzaje sprężarek
19-02-2020
Pozycjonowanie stron w praktyce
11-02-2019
© Biznes dla przedsiębiorców